網頁

2012年2月7日 星期二

情迷朱古力棒棒

情迷朱古力棒棒~~~都是3D貓貓帶來的後遺症
由於餘下很多很多餅碎……棄於垃圾桶實在浪費和可惜
自已只喜歡做蛋糕……食就可免則免啦!!!
於是四處找尋處置方法~~~
在家中書櫃中,找到朱古力棒棒食譜;
初四放工後,開工啦……
依書做,整碎蛋糕+牛油+糖→壓成球〉〉〉浸朱古力
第一次做真是雞手鴨腳~~~~也捉工人姐姐齊齊畫花呢!!
 
哈哈哈!朋友知道我整,已經電話到:『嘩!咁既嘢你都整嚟食!!又甜、仲好似食緊件牛油落口;好好地的蛋糕壓成死實實……只有鬼仔先鍾意!!』
唉!!還照足書每球30g~~~(好鬼死大隻呀!!)好在攞返公司,不需數分鐘〝清晒〞

我的朋友好好人呀!還建議其他方法叫我試試啦!!
我係好聽教、又勤力的蛋糕人!!一定會做~~~(哈哈哈!我係勇於嘗試、又有傻勁~就真!)

數天後,又開工啦………
今次冇書跟份量是隨心意落,跟朋友的建議整:
整碎蛋糕+忌廉芝士+忌廉+脆片→混合壓成球〉〉〉浸朱古力
味道唔錯、重量改為20g一球~~~
今次Maymay、Alison和鄰居做我的白老鼠呢!!


吸收各方友好的意見,又係需作出改良~~
整碎蛋糕+忌廉芝士+忌廉+朱古力脆脆/果仁/橘子乾→混合壓成球〉〉〉浸朱古力
還有今次外型上又再作新嘗試

要嘗試造形~~~
哈哈!攞晒D模出來……想想想!!!今天是『元宵節』心心模是最好的
另外又想整公仔,但Kitty模又太少;唯有用手搓形……

鳴鳴鳴!隻隻不同樣……但都很可愛!!!

我還會再做朱古力棒棒架……因為比姬的方法應該好好食!!嘻!照跟+又有得玩!!但希望會成功,因為朱古力調溫實在不易!!

沒有留言:

張貼留言