網頁

2011年4月17日 星期日

我的大Project完成了~~~~

我的大Project完成了
今天的蛋糕成為了各人的焦點,每位嘉賓及會員都爭相拍攝及和蛋糕合照;還有些人提起蛋糕拍照(哈哈!比我即刻制止,由於餅餅要善待呀!否)
我則守候蛋糕旁(因為我負責切蛋糕!!)有趣、有趣他們的問題是你開餅店架?點焗架?有冇接order…………一連串的問題,其實在讚賞聲中的背後……!!
 

!倒數的兩天,還輕輕鬆鬆,時間尚多;星期五Fian教我整〝馬卡龍〞我証明到爐冇問題,做唔到係〝人〞的問題~~~

星期六去驗身行街買餸直到7點後才慢條絲理去開工做芒果芝士蛋糕……一心唸着整〝芒果芝士忌廉〞冇這麼大的模,為了省時,用硬咭紙包錫紙做了隻10x16〞的長方形圍邊;哈哈!滿心歡喜,省時又方便,若果〝掂〞以後唔使買凍模圈啦!
一層一層的:清蛋糕+芒果芝士+清蛋糕+芒果忌廉+芒果啫喱面
出事啦!
咭紙……始終係〝紙〞
點可以同不銹鋼模比呢!!
眼見我的芒果芝士蛋糕開始變得〝大肚〞芒果啫醬喱愈來愈少……
!夜麻麻倒垃圾、洗雪櫃;時間係零晨3:30am……
!冇芝士→冇糖(我又唔識變魔法………只好上床睡,明天會更好的
晨早叫姐姐買材料,自已在家焗蛋糕………
看着時間一分一分地過去,我佔據廚房不許任何人用
自已不停提醒自已〝定D〞不能出錯,否則………

1130pm 進行包裝
100pm 坐小型貨車運送
1:45pm到達會場
150pm 後期加工,(我緊張到手震呢)
300pm 切燒豬+蛋糕儀式

沒有留言:

張貼留言