網頁

2009年6月20日 星期六

深圳購物團……布吉大芬村

Figure Club 第一次活動,就是北上布吉 + 大芬村購物團啦……
一行4人大埔火車站集合,背囊、拖喼都要出動,
哈哈!到達羅湖準備坐的士,大家你問我、我問你坐去邊呀?唉!!原來冇人記得帶地址……重有!4個人都唔知點打電話返香港求救死末……
最後都OK……我地〝主席〞重用咗10幾分鐘打長途,同老婆慢慢傾;真係比他激死!!
到達目的地找不到那化工原料店,再打電話聯絡老闆……嘩!好驚呀………帶我地一〝處〞冇門牌、冇店名、好似吉屋一間的地方(4人完全不敢入去)那女人大聲叫–貨係入面呀………合共買了~¥1400元 (我估最開心係個女人啦!……無啦啦又會有4個HK人走嚟買嘢!)
之後拖着重重的原料坐的士去〝大芬村〞,可惜冇時間 shopping……行李太重加有人要早走……下次,我會輕裝再去架……


整體評分〝好〞除了買畫外,還有很多畫畫材料……

材料有齊啦!明天要開工
構思>草稿>手板>倒模>修改>修飾>裝歃>打磨>上色>完工
希望一個星期內,可完成。(其實很難架!我是由零開始……又未做過、又未學過……)

沒有留言:

張貼留言