網頁

2009年6月3日 星期三

我的蛋糕(6)……榴蓮蛋糕

依架係榴蓮季節啦………

上次在惠X超巿買咗個唔係金枕既榴蓮,唔錯……好甜
前日係百X超市見到有金枕……我又忍唔住又買
哈哈!我屋企個〝姐姐〞羡慕我識買榴蓮,重係自己開……(因她自己買D榴蓮又貴又唔好食)
我要整榴蓮蛋糕呀……9:30pm 開工零晨1:00完工
去相…………

今次個清蛋糕加入榴蓮蓉,總算發得起

倒扣都見到突晒出嚟,重有陣陣榴蓮味(覺得濕咗少少)

離模後,都唔錯…………

切片……加料啦

一粒粒榴蓮肉,超正

一層係唔夠架,做夠兩層榴蓮肉,Yummy.....Yummy

再加忌廉裝飾………

可惜做錯了少許部驟,就係將D忌廉雪凍才嘖花………依架好似溶溶地
不過都好開心………

加幾塊葉做裝飾,好似醒神D………
餘下的蛋糕會帶返公司,請同事吃…………
愛吃榴蓮的也會愛吃它

沒有留言:

張貼留言