網頁

2010年9月23日 星期四

特濃朱古力蛋糕

20-9-2010同一天下午,短短5個小時內要造2個蛋糕(包括出旺角購買材料、Poohpooh立體蛋糕.、特濃朱古力蛋糕)對於我這個蛋糕初哥,真是困難重重!

事源某某人送了一盒特別版GODIVA朱古力和可可粉,還附上一句想吃我整的朱古力蛋糕………嘩!好有壓力呀!
在這情況下,唯有做有把握的朱古力蛋糕先(好彩硬琳比咗抱抱咋)一於跟!
出事啦!!!!
!我跟又跟唔足、睇又睇唔清楚、又要加多D新嘢………
到頭來唔夠朱古力慕絲、份量少咗、淋面朱古力太濃、出現下塔現像………

哈哈哈!心情極度差,看看時鐘5點啦!!!(心情壞、叫攞嘢、冇人理、唯有向工人姐姐發惡……所以她最慘是她)
!我的特濃朱古力蛋糕草草收場入雪櫃啦!(晚飯後,齊齊解決它咗!)

接着便要開工做立體蛋糕!
又出事啦!!!!
淡忌廉係完全打唔起,走晒樣(新買架,又冇過期、激死我)唯有叫囡囡落街買………再打、再唧!!
完工已經係晚上10點啦!………

最後留待21-9-2010囡囡生日(正日)才切蛋糕慶祝……

沒有留言:

張貼留言