網頁

2012年3月24日 星期六

2D Pooh Pooh Cake

同事的囡囡3歲時買過一隻蛋糕來慶祝生日………
之後就一直末再試過在生日時食「生日蛋糕」啦!!!
每次她想食都是自已在放學後/回家前在餅店買一件吃!!!
原因係……爸、媽不愛吃忌廉蛋糕!!!所以也不買
於是,每年她生日也是食壽包……(她好乖~~話她好喜歡食!!
 
今年是她18歲生日,她問媽媽:『幫我問姨姨可唔可以訂一隻Pooh蛋糕呢?
!我聽到簡直目定口呆咁……多年生日都冇切蛋糕來慶祝!!!簡直難以置信呀!
當然要問清楚她想要的款式、口味啦!!務求囡囡有個難忘的18歲生日………
不過同事話:『事事但但、唔好對她咁好!!(其實我估她係怕煩倒我就真!所以我話錢一定收你架~~~哈哈哈)
 
焗了310〞朱古力蛋糕切片
畫好紙樣,分成四層切出Pooh形狀
舖上一層薄薄的朱古力漿/朱古力忌廉脆脆粒
開始忟忌廉、唧花
哈哈哈!今次的2D蛋糕比預算快很多完成了!!……




這幅是我畫的草圖………與製成品雖然有少許分別!但我也很滿足了!!


後記:
第二天同事話我知,她們7個人在酒樓食飯,約9點取蛋糕出來!!嘩聲四起……四圍的人走過來睇及影相!!! 最勁是她們食飽飯也可以KO2磅的蛋糕…………
 

而最最最開心係同事的囡囡,因為今年的生日有Pooh Pooh cake~~~~

沒有留言:

張貼留言