網頁

2011年7月18日 星期一

久違的蛋糕

囡囡返HK之後,感覺上好似很忙………

加上自已感到很疲倦、總是覺得睡得不夠!!!所以早睡早起呢!……
10–7–2011仔仔的〝BB班〞同學仔+家長又聚會啦!
一年一次不定期的約會,今年有4位同學仔離開HK到UK繼續學業;(歎一句!為逃避HK的〝334〞新學制大逃亡)
現在只餘下2個同學仔(包括我的仔仔)留港繼讀努力面對新學制!!
難得的聚會,就是我動力的來源;整了馬卡龍、芒果糯米糍、生果曲奇、特濃朱古力蛋糕(特別鳴謝maymay及Fian多次的指導〝馬卡龍〞做法,讓我不會失禮人前。)
唉!!!!!當日我拿出馬卡龍小甜點時候,
那位高貴的同學仔媽媽先問材料成份之後說:「很難整架,出面賣的有很多口味,又唔太甜,自已冇辦法整到………」(哈哈哈!你末試又點知呢)
試後,幾個媽咪立刻攞紙攞筆要寫食譜,唯獨她沒有………!
到最後她都走來同我講馬卡龍的檸檬餡好特別和好好食!Yeah……她冇辨法唔讚啦!大大細細都欣賞唯獨她不出聲~~~(包括她的囡都不斷食、不斷讚)可惜冇影相……
我還製造了一個小驚喜比生日的同學仔
有內涵的〝心心特濃芝士蛋糕〞簡簡單單的裝飾也很好呀

希望明年的〝崇基BB同學會〞仍可繼續舉行

沒有留言:

張貼留言