網頁

2011年7月25日 星期一

有計劃的聚會

2010年7月24日(星期六)
今次唔玩即興啦!係有計劃的聚會(附加即興)!!!
話說2010年3月7日品嘗了Fian的Tiramisu後就愛上它(試整了一次但不太成功……有少少失落)唉!材料又貴不敢再試多次……
囡囡由舊年已經話想Fian教她整(US賣得好貴呢),可惜大家時間配合不到今年,等到啦!
Fian處理好煩忙私務後……可以開班特別地教囡囡(哈哈哈!我有做旁邊鶴吸收咗好多心得),唔知有冇教到嘔晒血呢??
我們的聚會點可以缺少Maymay呢(哈哈哈!原因係她幫我買咗YY新書,仲有限量版簽名書)她仲好利害呢!!!!病病地、睇醫生、食火煱、仲飲酒………〝勁〞
還有一對花友夫婦,臨時即call即到;仲要帶埋〝勁〞之配搭
我們的組合好完美呀!
因為我地常常掛在口邊的口號係『我地冇朋友架!』所以可以一call即到~~~達到即興最佳的效果
有目的〝興〞當然要預備食之物品啦!
『十下十下』是最佳的選擇,看看

表面上係咁多,其實仲收埋好多冇出場……原因係
『我地好細食架』

嘩!白酒配火煱(冇影相甜酒配甜品……完美
Tiramisu、咖啡牛乳布甸、西瓜盅、南瓜布甸
說說笑笑、不知不覺差不多零晨12:15am散會………

沒有留言:

張貼留言