網頁

2011年5月2日 星期一

即興聚會(29-4-2011)

星期四聽聞有小小風吹草動聲,但末成事……一切在等待中
星期五下午收到訊息,問放工有冇節目,唔使講都明白啦!!我絕對有空啦!!(偷吓相先…超過3呎長)


跟住往後的兩個多小時就慘了,無心工作;
但又要趕做圖及文件比老闆假期後開會用……慘情呀!
我家大爺拉車邊有口福、有份食(哈哈哈!開心啦!
我們不斷的約時間、約地點、商量有甚麼要買………
其實一切食物上的問題,主持人係唔會睬我地,因為她係fd話〝博鬥中, 冇事唔好搵我...
六點正即走(其實我放工係5:45pm架)仲有去田摘「有機生菜」給大家品嘗自家靚菜


跟著返大埔和大爺、曾sirmarco等會合後齊齊出發………
!莫非星期五特別多人去街街??
獅隧出口見到長長的〝紅燈龍〞
!窩打老道又真係好長好直囉!以蟻速方式前進約45分鐘才到何文田呢!唉!等啦!
齊人啦!4位朋友係第一次見面,但他們係超級勁攪笑的開心果,唔止呀!仲係超級蝗蟲………「食量勁、勁講得、勁玩得」有她

好勁、好正、好味……主人家好利害,短短兩個多小時做出超過12人的食物還有炒鮮尤魚+魚湯+炒菜……

同場加影超級嘉賓→→蝴蝶蟲
當大家好驚訝時,主人家已跳上梳化;還大叫
只因為你的食物太吸引
多謝Fian送給我的迷你 " 君度柚子蛋糕 " (我家大爺不斷讚賞,靭令我跟你學)

沒有留言:

張貼留言