網頁

2010年5月24日 星期一

Darling的菠蘿包

我很喜歡吃菠蘿包,其實我搜集了很多很多製作菠蘿包的資料;但總提不起勁去做!(怕失敗+譜太多不知那個譜是成功的)
次次見到Darling的菠蘿包就流口水………(成日見她整!)好似好容易咁!
菠蘿、菠蘿包、菠蘿包、
菠蘿包......我愛上你啦!

哈哈哈哈!猜不到我可以好厚面皮架………(太開心啦!她肯呀)
Darling的菠蘿包一試不得了……

2352010(星期日)早上第一次嘗試

評語:發酵時間不足,有少少濕

2352010(星期日)下午第二次嘗試

評語:心急...時間不足,還有少少濕………(當然要請教大師啦!

2452010(星期一)早上第三次嘗試

評語:發酵時間足夠,很有彈力………成功啦!
(經大師指點迷津後,個個都話好)


再看看橫切面、好靚、好滑、好吃、成隻波咁、好可愛……
Darling多謝你指導及提供食譜)
後記:我都奇怪個皮有D怪怪地,點解同Darling整的菠蘿包面有唔同???…………
            再睇清楚個譜!!原來睇前唔睇後!冇落發粉和梳打粉………今晚又再做菠蘿包,加油!
           我會繼續做好D,重會睇清楚個譜跟住做架………



沒有留言:

張貼留言