網頁

2009年5月28日 星期四

我的蛋糕(5)……戚風蛋糕

【戚風蛋糕】
食得多,但未試過做……網上見到susus做得非常好,我也試啦
不過………當開始,先發覺我唔知沙律是勿東東?死啦,立即上網找尋
(到最後都唔知係咪    可能係…… 沙律油 = 菜油)

預備好材料 (將雲呢拿籽改成橙皮)

跟着又發覺,又溜咗將菜油座溶………(水溝油………唉!冇計啦!)

繼續……後入爐焗約30mins

剛出爐,都幾靚咁……(冷卻後……我都笑唔出………)

縮晒水………雖然蛋糕軟滑、但個感覺很肥〝利〞,好在還有陣陣香橙味……
有冇人可以話比我知,點先可以做得鬆軟又滑………

沒有留言:

張貼留言