網頁

2013年8月14日 星期三

畢業+生日蛋糕(上集)

死黨為要慶祝女女18歲生日……
特別預備驚喜生日Party啦!
我當然要盡心盡力幫手準備啦!
早在個多月前已開始準備做一隻獨一無異的糖膏公仔
唉!
原來潮濕天氣做糖膏製品真是有極大的困難……
〝抽濕〞是極極極極極重要的一環

這是蛋糕的頂部裝飾……

胆粗粗……新嘗試,憑直覺的唸法去做這通透球體!!
嘻嘻嘻!成功左…………

之後問些經驗人仕才知他們是吹脹氣球整的!
但我仍然覺得我的做法不錯,只是技巧末夠熟練吧!

這把頭髮倒考起我!
找來很牙簽一條條卷起……一條條插入(又係糊亂唸、糊亂做!!)

哈哈!小小的鞋子,好可愛……

依家看見她坐得很穩陣呀!
其實早前因身軀不乾透曾倒下多次了,再翻修……

組合後………
再來個360度睇睇呢!!……
超滿足!
這只是頂層係唔食得;原因係我要做給她帶回美國留念的
還有2層朱古力蛋糕,要遲些再post出遲……

沒有留言:

張貼留言