網頁

2013年8月6日 星期二

第三隻畢業公仔

原來外國中學畢業好大件事架!
有畢業袍着、大型畢業典禮……一連串的活動!!
(相比較仔仔的畢業禮就好小型啦!!)朋友特別為囡囡訂製一隻畢業公仔…(嘩!連運費都差不多壹仟大洋)
跟著返香港旅行3星期、攞成人〝身份証〞……
開(大型)生日會慶祝……
組團去旅行……哈哈!行程緊密,節目豐富!!

這個囡囡看着她出世,而且愈大愈靚女;又是我仔、女的兒時玩伴…
她開聲要我鈎隻畢業公仔比她…
我真是不會拒絕她啦!!
但……確實辛苦;
因為她媽媽指定要我做隻生日蛋糕慶祝她生日,更希望她覺得好特別、好驚喜!!!
所以很急、很趕(遲小小再放我精心的蛋糕)

今次鈎的時間短左(因為熟手),更加改良了身體,還加入手指(更神似呢)


更配合埋她畢業袍和帽的顏色!小妹還可獨立企呀!!
兩隻畢業公仔併排影返張相……好可愛,好滿意
帽的頂部還綉了她的名字,特顯身份~~~~

沒有留言:

張貼留言