網頁

2012年4月17日 星期二

囡仔Monchichiiiiiiii

朋友仔話好鍾意Auntie整立體蛋糕,攪到我心花怒放呢!!~~~
哈哈哈!!!!有人出料比我玩,唔使整咗迫老公+仔+工人姐姐食啦
有主題~~~公仔形狀及餡由我話事
好大的自由度……但只係擔心〝眼高手低〞
不過多練習總好過不練習!!
其實每一個圖/公仔我都會先搜集資 → 起草圖 → 再決定大小………
 

今次手癢癢,還早2天前做了一隻糖膏奶咀(實在太耐冇玩糖膏了)

雖然和真實版還有距離!!但我已滿足呢!因為又進步了、又快咗D……
(若果計埋奶咀、頭飾、曲奇餅、眼耳口鼻!!!所花的時間也不少………難怪朋友見到一味話,你痴架)

沒有留言:

張貼留言