網頁

2013年2月16日 星期六

2012年12月30日的W朋友的朋友結婚的大日子,難得朋友信任我,我當然求之不得啦!
W還早早預備了材料給我自由發揮
我知道新郎哥和新奶奶都是〝嘉菲貓〞迷,
所以要計劃製造驚喜給他們………
既然我負責曲奇部份,加上聖誕節玩開圖案曲奇………繼續吧!!
首先選擇合適的圖案→設計大小→做模→預備粉糰……
還要考慮顏色
牠的白白色大眼睛,用甚麽材料好呢?要凸出眼睛才靚靚!!
曾嘗試自製棉花糖做眼睛;但很難控制得好……(唯自已食晒
最後找到方法
棄用牛油(因為牛油偏黃)改用菜油……
真係似好多
(所有份量都係用埾誕老人的譜譜;唔硬、又好食、又香
試做了兩隻給W睇她即刻覆我唔可以隨便放係枱任人〝攞〞

 
………不如Kitty和Garfield聯婚,仲要做table prize
Kitty就容易啦!但Garfield我只肯做30份!(因為好費時間架!!)
又確好係主意……跟着我要計劃包裝款式

完成了!!哈哈……好開心!好開心!!!
這個神秘枱奬有很多人也攞不到;只有幸運的人才有
(我當然都有留一份比自已)

這是我負責的部份曲奇……

Candy Corner
枱上的食物都係三人小組的製成品(仲可不斷加添)……
但最勁係W連〝結婚蛋糕〞都做埋…………

沒有留言:

張貼留言