網頁

2011年10月19日 星期三

球體蛋糕模(五)

還記得第一次和Lucy家姐的約會(好深刻+好攪笑呀!!)
在荃灣的烘培店用HK$69.00買了一盒球體蛋糕模,真係又平又好用呢!~~~

早前大爺想給租客來一個驚喜,叫我做隻簡簡單單的蛋糕給〝大男生〞
我當然樂意啦!!
我完全沒有任何意念下,想起球體模……好掛住它!!
又係夜麻麻、冇〝皇〞管12點先至開工
焗好蛋糕底……
找、找、找,有4隻芒果(好香)…「芒果鮮忌廉蛋糕」啦!
但又不想做隻平平無奇及圓型的蛋糕……左思又想
〝叮〞他1985年出生……屬牛
哈哈哈!
黑白乳牛蛋糕愈做愈夜、愈玩愈顛、有點兒撐不住了………
3點半完工呢!!可以安安樂上床睡覺了
噢!!牛牛實在太可愛啦~~~~~


做做做……好似上癮呢!
記得同事19–10–2011生日,他常常車我返家……
我都要比小小謝意和驚喜給他的
哈哈哈!像狗又像熊蛋糕
唉!!都係懶冇起草圖~~~~
 

咦!!!我唸我真係上了癮呢!
我計劃要做一係列的『動物球體蛋糕』,今晚已經即刻繪畫了10隻動物草圖
牛→狗→貓→兔(這隻將會和Lucy家姐分享……還有是毛毛和妹妺呢!!)

1 則留言:

  1. 佢哋收到你呢個咁精緻嘅生日蛋糕就一定超開心!

    回覆刪除