網頁

2011年8月9日 星期二

新玩具–打蛋器

我真的好粗魯!!!2部打蛋器配件也比我打爛晒
心思思要再買部新的………
但它很大部………但價錢好鬼吸引………唸緊買/唔買???
早前行經〝雜貨店〞又同老闆吹吹水,最後叫他記得留一部〝打蛋器〞比我…………我要收它入我家門呀!
哈哈哈!上星期五老闆call我有貨,仲問6部可以要得晒嗎?
咁低的嘢~~~當要留住它再問吓我的〝Blog友〞………
下午不吃午飯啦!急急腳拖車仔出旺角取〝新玩具〞
放工啦!又急急腳叫專人車我返屋企開〝新玩具〞
一陣又急急腳去街市買蛋試〝新玩具〞
先看看〝新玩具〞樣貌






〝新玩具〞好靚靚呢!
各位買咗機的Blog友……我地要快D試機+交留心得呢!!

沒有留言:

張貼留言