網頁

2010年11月29日 星期一

仔仔給我的驚喜

早前仔仔不斷彈我整的蛋糕不好吃,甚至不吃!
所以很氣憤、很嬲惱………
繼吃過Darling的朱古力蛋糕後,他竟然叫我教他整特濃朱古力蛋糕;心唸叫我教又想彈多幾吓???有D唔想、唔願意!
26號,他竟然放學去買OREO嘩!好少有咁落力呀!(出奇!)
27號要BBQ掛住包曲奇餅、整青瓜煙肉………因此冇時間教他
28號約了爸、媽、老爺、奶奶、姨媽姑姐飲茶慶祝生日,(當然收到很多很大的利是啦!哈哈!當然要問仔仔
我:〝你送勿嘢比媽咪?〞(其實係預咗冇
仔:〝冇錢〞
我:〝你銀行有呀!〞
仔:〝我買雪糕蛋糕比你!你自已扣錢啦!〞
我:〝好呀!〞
仔:〝你咪好着數~~~生日有雙蛋糕收!!………〞
我:〝
原本他一早係計劃整蛋糕送比我………(點知係自已唸多咗!仲怪他

仔仔笫一隻Cake

仔仔第二隻Cake (用了兩個晚上,很用心去完成了的特濃朱古力蛋糕!很靚!!)


仔仔多謝你!媽媽真的很心甜(Dady又羡慕、又妒忌呢!………)

沒有留言:

張貼留言